Kapcai_club_official @kapcai_club_official_

タグ

  • LC 135 FAMILIA

    @135lc_familia

    117,493人

  • We Are Y15ZR Members Official

    @y15zr_members_official

    175,047人

  • Y15ZR_Festival

    @y15zr_festival

    44,054人

  • KRONI_135_LC OFFICIAL

    @kroni_135_lc

    103,116人

24 コメント

@ikhwan.7799

Nie yg jatuh kan kaum lelaki ..... Pishang teroxxx

@khalisfornia

👍👍👍💯

@arifhafifii

aku nk pijak yg tukang rakam ni

@fahmimhy

Perempuan Tu main laki lain kot memang kene tibai lah😂

@mohraflynasution

Engga ada otak orang tuhh

@lipis_moter_click

Bodoh betul hantam perumpuan

@shwe714

Bodo 😮

@recie_352

Bukan nk tlng pon cuma nk ambik gmbr punya psl lps tu hntr kat ig lps tu bnyk orng like bagusss betulll👏👏

@udin_p3k4n

Jmpe kite pijak ramai2

@yazid_daud07

Setan..

@life.fuck___

Babi malu kan kaum lc

@harr.wan43_official

Sbb apa tu bangg

@_fizx1r.co

Sbb apa

@syamel_ulala

Kesian dohh

@official_acap

Kurang kasih sayang

@lolkakap

😢

@amir_firdaus07

Macam bodo perangai

@amir_firdaus07

Macam bodo perangai

@matmat_302

Dia tk dk hng pukul pompuan

@nr.aina2

Kau ni jenis lelaki dayus

@ke.5525

😢

@amerashraf23

record😒

@khairul.officiall

Sbb tu orang orang panggil mat moto sampah lah itu lah ini lah sbb kan ini lah bodoh nye jantan tak gentle langsung