Post Twitter @post_twitter_

Takde alasan untuk kite takda duit dan tak boleh makan. Hanya malas yang menjadi jurang antara tu. Semoga bro ni dimurahkan rezeki. Amin
#posttwitter

70 Comments

@miamahfodz

Org mcm ni jrg komplen itu ini, yg kerja mls tp nk hidup mewah yg tk abis2 salahkan itu ini sbb dia susah.

@shidah6574

nk seribu daye, x nk seribu daleh.. ape2 pon semoge d murah kn rezeki dan d prmudah kn segale urusan.. buat abg kite ni. Aamiin..

@muzloaky

And still....melayu pemalas

@ffarddna

nampak dh future Aku 🔥

@enjoymamat_

@fcikyah aku nak viral jugak

@elynariz92

Moga luas rezeki bro😢 berhati2 di jalanraya..

@_the_aishraffaeil_

Sesungguhnya 83% rakyat Msia terutamanya org Melayu Islam berada dlm zon miskin bandar & miskin tegar iaitu berpendapatan di antara myr600. 00 hingga myr4, 500.00. Manakala 8% di antara myr4, 501.00 hingga myr12, 000.00. Hanya 9% saja rakyat Msia yg berpendapatan lebih drpd myr12. 001.00 sebulan. Dr kalangan 83% adalah majoriti mereka yg rajin bekerja namun imbuhan tidak setimpal dgn keringat yg mereka usahakan.

@n.aqilahfitri

nih mesti nak cari duit kawen ahhaha

@qilaaa._

Aamiin

@scarvesbyshaa

Hye guys, cari eyelash shawl boleh visit ig saya 😊

@alphazain98_

Cari rezeki untuk family 😭😭😭

@sumpahsneakers

🔥SEMALAM NIKE & ADIDAS RM65 . HARINI VANS RM55 ? CUBA JENGUK STORY HIGHLIGHT 🔥