Awal Ashaari ® @awalashaari

Awal Ashaari ® @awalashaari

Budak Universiti Malaya bercinta dengan si pemotong rumput.

Seutuh manakah percintaan antara dua darjat ini? Mampu kah mereka mempertahankan nya?
#schawal #adidasMY

210 Comments

@huishanisme

Yaya Si pemotong rumput Adidas dan yeezyboost

@__asdfghjkl__s

@hajartulasyikin hahah kita pun tk brgambar lg sini

@nurulaiziz

Alan walker 😍 hahaha

@infinitydownline99

Nice😍 btw sapa nk income lbih gais 💵💰 mai usha my ig 💰

@1803nyc

@suzana_ismail

@awalashaari teringin nak beli utk anak hoody tu ...nak beli di mana ya♥️

@afifah.abidin

😁

@auroramohd

@hazranismail hahahahahaha

@queenofspd

Jenguk2 lah IG saya. Mana tau saya boleh selesaikan masalah anda.

@hazranismail

@auroramohd tak rindu Um pun

@miszbeautypartyhouse

@fizzyilham isteri kan budak UM jom amik pict cani 🤣🤣🤣

@putricmlia_

💖😍💖😍😍

@nrdianatrh

@awalashaari wuuuu dashyat

@nrdianatrh

HAHAHHAHA cun 😂❤️

@are_alwani

Wauu abg @awalashaari dgn akk @schaalyahya .. Ini u sy dlu ni... Mmg tempat best ambil gmbr bang.. Cantik tmptny kan..

@fzzdaniel

@farisyaasri

@airasam.co

alahai 😍

@niza_miza_agentizubiela

Maaf tumpang iklan ya..
Anda nak order produk izubiela susuk 1 juta? Ada sales menanti anda..flawless n putih gebu! Skincare viral..jemput visit ig saya sekarang.atau .boleh whatsapp ke 011-21282427..🌟FAST RESPONSE 🌟BEST CUSTOMER SERVICE..Insyaallah..#agentsah

@niza_miza_agentizubiela

Stylo as always mumy n daddy lara ni..suke!

@windaslim.my1

Assalamualaikum☺ Siape nak turunkan berat badan 5-20kg dlm 10 hari sahaje. meh tengok my insta or wa +60 11-3669 9143

@farhana.pila

Kelakar la awal ni. Hahahahah

@raihan.thye

temanku sipemotong rumput. gitchew

@nr.amani_3

@ridzuanselamat ahhahahhahahahaha

@knittedloverbyaa

Hahaha you so funny.
Btw siape nak tgk preloved knitwear mur2 boleh visit my ig.

@mdm_macchiato

@awalashaari 🤣🤣🤣🤦🏻‍♀️

@cipta_herbal_berkelas

Bagus kak fotonya😍cek ig kami lah kak😊

@fatennurulasyikin

@sshoo0000 kenapa dengan caption dia weh? Aku tak paham. Haha

@farahairunnisa_

@ashhazm x Tau punnn😭

@n.aliaharinah

😂😂😂😂😂😂😂😂

@ewlfr

💯💯💯

@deena.fqh

@ridzuanselamat laaaaa begitu pulak!😂😂

@pande219

Hello good morning

@ridzuanselamat

@deena.fqh hahaha. ni cita melayu pertama ikut konsep cita indon. 😂😂

@deena.fqh

@ridzuanselamat tukar tukar anak tu cite indon😂ke cite melayu pon ada jugak buat camtu?

@sabriah_rahman

Hahahhahahah kelakar😂