Chicago Blackhawks @nhlblackhawks

Chicago Blackhawks @nhlblackhawks

#Blackhawks fall in overtime

384 Comments

@haie75

👎🏾 We lose..

@simpsoooon23

I feel like every result is “Lost in OT” ..what is our OT record this year?

@varunthapa8

@apurvamorex bLackhawks

@ferre.22

@brian.geentjens nee

@brian.geentjens

@ferre.22 da hebbe ze nogwel goed gedaan nie

@mcgrory.matthew

@robbo8791 November 14th

@saix23

@qazi_amd Blackhawks won the faceoff first, it's just cuz they suck they lost

@otxar13

🥅🏒💪

@sleazyelvis

I haven’t watched a game in two seasons because of this garbage 🗑 😂

@hughjohnston87

Y’all are so trash lmao

@belac_obla

One point at a time!

@matt_biondo16

@sean_899 agree

@matt_biondo16

@lights.of.irthyll I appreciate it same to you

@evan_bolshazy_2003

Blackhawks suck
They can’t beat us
They won’t make the playoffs
They can’t do anything right 🤷🏽‍♂️

@dominic_bandola_19

@dominic_bandola_18 cap*

@dominic_bandola_19

@brettarnopolin uh man that's sucks.😢 We need Cal space for players man. He should retire. He's got the money

@briggs0027

The amount of games they have lost by 1 goal is mind blowing!

@dannycasper31

@kgothatso_n haha this is the story of being a blackhawks fan

@lights.of.irithyll

@briank1976 No need to thank!

@get_the_devils_to_1k_likes_

Get this picture of the NJ Devil to 1 thousand likes
#GrittySuxs

@kgothatso_n

@dannycasper31 the preds game I went to piss as OT was starting... we lost by the time I finished my piss...

@cathybergin1677

😢

@briank1976

@lights.of.irthyll thanks for the class buddy!

@jackson.perusini

They have lost 4-3 3 games in a row now

@1norville

Getting to be #blackhawks fall EVERYtime 🤦‍♂️ Love ‘em, but damn...

@g_to_tha_n_timez

Ouch

@michaelsharpie

good jobs hawks, can't win them all

@srrvegas

@corbin_burdette we will hold you to that.

@nhl_19simleague

If anyone wants to join my sim league there’s only 18/31 teams taken

@the_serial_chiller

@stclair1107 can't fix OT with personnel they have now. Team just isn't fast enough overall.

@debrincatdagoat

@justthekrownow lol dumbass

@mostlikednigga

Can we get the most liked black person on insta❤️🙌🔥

@mostlikednigga

Can we get the most liked black person on insta❤️🙌🔥

@nanc1223

Painful... these OT losses are killing us

@joeygerace_

@nickdemario lol

@hawkslvr

So sick of this shit!

@sherrifrogfart78

This was the first game we went to and had a ton of fun. Thank you for a good game! Definitely won’t be our last 🏒

@brian__conway

@colin___cook Hola

@casey.spaz.obrien

Who else saw this coming? Also.... who else had the NHL.com freeze while this happened and when it unfroze the game was over with a lose. Fml. @nhl